Andra advent

Nathalie Fust i Allmänt
 
 
Andra advent är kommen  och det ska väl firas på något vis . Jag började med att fira första advent att plugga med en kopp kaffe , innan jag skulle ut och roar på mig lite I solen , men dock så kalla vädret här I Los Angeles . Det är så kallt att man skulle behöva vantar och mössa . Kanske inte slår det kalla vädret I sverige , som är täckt utav snö .
 
Planeran för resten av dagen är att åka och kaka smarriga svenska pannkakor med mina roomies , hos en bekant till dom . Sedan träna lite på stranden . Känns som ett bra sätt att fira advent . Kanske inte det mest vanliga sättet . Men lite twister måste man ha I livet för att det ska bli intressant.
 
Morgonträning : 1 timme och 40 min powerwalk
frukost : acai / spenat smoothie med lite chili , toppat med grekisk yoghurt , hallon  och grapefrukt .
Sen blev det också ett ägg till det .
 
 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0