Bendable Body with swedish inspiration

Nathalie Fust i Allmänt
ledig till den 16 Februari nu . Måste verkligen hitta saker jag kan sysselsätta mig med . Eftersom pengafronten är inte så lysande så kan jag inte gå och dansa hej vilt varje dag . Så måste komma på andra saker som kan underhålla mig . Jag ska lägga lite extra focus på bloggen som har kommit lite I bakgrunden pågrund av skolarbeten osv. Nya kategorier , filma mer när jag dansare ( fått så mycket efterfrågan om detta ) Något annat ni vill se här så är det ju bara att hojta till . Ju mer jag förslag jag får av er desto roligare kan min blog bli att läsa .
 
Nu tänkte jag skriva om ett nytt pass jag testade på , på crunch med min kära roomie lotta . Det var svenska Tanja Djelevic. Hennes företag heter loud fitness och hon är bosatt här sen 17 år tillbaka om jag inte minns fel , när vi snackade med henne . Vill bara saga jisses vilken fantastisk kropp Tanya har ! Sån kropp skulle jag inte saga nej till .
 
Här kommer lite fakta om just Tanja för er som inte har så jätte stor koll . Sedan tänkte jag berätta lite mer om själva klassen
 

Tanja's workouts are known throughout Los Angeles as energetic and inspirational. Tanja teaches classes at the world famous Hollywood's Crunch Fitness, Equinox at Sunset Plaza and Easton Gym Co. Tanja has worked with a myriad of celebrity clientele including Matt Dillon, Pink and Rachel Weisz.

She has appeared as a GAIAM and Reebok DVD instructor and as an expert on Sweden's Biggest Loser TV show. She has also been a contributing writer for many fitness magazine including the Swedish health magazine MåBra, and is currently a blogger on the Swedish Fitness Lifestyle Magazine, consults for Casall Sportswear and contributes exercise programs and expert.

Hon är en inspiration för mig som också vill komma långt I hälso branschen . Att få folk att tycka att deras kroppar förtjänar det bästa . Så hon är en riktigt förebild för mig .

 

När man kom in på hennes klass som heter Bendable Body fick alla ett varmt välkommande . Det var inte som det brukar att instruktören hälsa på alla , på samma gang . Utan hon gick fram till var och en och hälsade . Vilket skapade en bra stämning I rummet . Kändes som man kände alla fast än man bara sett dom I 2 minuter . Skapade en batter gruppkänsla så att saga . Vad är Bendable bodys då ? vilket jag inte hade någon aning om heller förend efter klassen . Så här står det på Crunch hemsida ( http://www.crunch.com/classes/class-descriptions/)

 dynamic flexibility class will increase range of motion and mobility of connective tissue while targeting the hip flexors, hamstrings, neck and back. This restorative class is perfect for over-exercisers or anyone looking to release tension and improve flexibility.

 

Detta behövde min dansar kropp verkligen . Borde verkligen köpa mig en formroller och rulla på varje kväll . Jag har ständigt spända vader och även framsida , eftersom jag dansar mycket . Man kände sig helt mör I kroppen och inte en ända spanning fanns kvar. Perfekt avslut på dagen innan filmmys hemma I lyan med min Roomie Lotta .


Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0