chicago over christmas

Nathalie Fust i Allmänt
Ingen som listat ut vart jag befinner mig annu?  Jag ar I chicago och spenderar julen med ett gang nhl spelare.  Inte helt tokigt va?  har aven varit pa min forsta nil match.  Kommer absolut vilja ga igen.  Fick lite flashback Sen jag tavlade mycket I mina tidigare ar som gymnast och cheerleader.  Kanske inte tacklingar och isen som resulterade I det.  Utan mest kanslan av publiken och tavlingsatmosfaren.  Saknar det lite.  
 
Annars sa har jag verkligen Vilat ut dessa dagar.  Bara stretchat.  Gatt lite Ut. Nar jag vagat trotsa vadret.  sa kallt vilket som inte ar min grej. Lite darfor jag bor I los angeles. Min kropp ar inte skapad for kyla.  Enda Stadernan jag skulle kunna Leva I som har kyla eller lite ruskigare vader ar New York,  London eller Stockholm.  
 
Men langtar till att komma Igang igen. har fatt en gratis vecka pa la fitness och sedan ska jag koreografera lite hemma.

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0