Crunch gym : new workout , burn 650-700 kcal

Nathalie Fust i Allmänt
Nu är min skoltermin slut ! När jag vaknade upp denna morgon précis samma tid som jag brukar gå upp när jag ska till skolan . Men denna gang med en helt annat känsla I kroppen . Det var inte " jag är så trött att jag inte vet hur jag ska ta mig till skolan . " . Idag var det denna känsla I stället " jag är så fylld av energy så att jag kan springa ett marathon " .
 
Så då gick jag med min energy till crunch gymmet på sunset . Fick en gratis prova-på vecka där . Kan nog vara ett av de bästa gymmen jag har testat på här . Jag har ju gymmat på 2 innan crunch . Crunch passer nog mig bäst . Det är ett gym med grym personal och bra atmosfär . Dom har dom bästa grupppassen av alla gym jag varit på . Finns allt från poledance , ballet bare , cyckling , battle roping mm.
 
I morse så blev det ett pass på löpbandet . Ett nytt mönster som jag tänkte dela med mig till er :
 
Ha hastighet 4 miles / h eller 6 km/h hela passet .
2 min incline 8
2 min incline 10
2 min incline 11
2 min incline 12
2 min incline 13
2 min incline 14
3 min incline 15
2 min sänk till incline 8 och öka farten till 6 m/h eller 9km/h
Sänk farten till 4 m/h igen
1 min 30 sek incline 8 ( gå "normalt " 30 sek , 30 sek gå I "sittande stol position " , 30 sek "normalt" )
1 min 30 sek incline 10 ( ( gå "normalt " 30 sek , 30 sek gå I "sittande stol position " , 30 sek "normalt" )
1 min 30 sek incline 11 ( ( gå "normalt " 30 sek , 30 sek gå I "sittande stol position " , 30 sek "normalt" )
1 min 30 sek incline 12  ( gå "normalt " 30 sek , 30 sek gå I "sittande stol position " , 30 sek "normalt" )
1 min 30 sek incline 13  ( gå "normalt " 30 sek , 30 sek gå I "sittande stol position " , 30 sek "normalt" )
1 min 30 sek incline 14  ( gå "normalt " 30 sek , 30 sek gå I "sittande stol position " , 30 sek "normalt" )
2 min  incline 15  ( gå "normalt " 30 sek , 30 sek gå I "sittande stol position " ,  1 min "normalt" )
1 min 30 sek sank lutning till 8 och öka farten till 6 m/h
sank farten till 4 m/h
1 min incline 8
1 min incline 10,5
1 min incline 11,5
1 min incline 12,5
1 min incline 13,5
1 min incline 14,5
1 min 30 sek incline 15
30 sek incline 8
30 sek squats på rullbandets sidoplattor  
30 sek incline 10,5
30 sek squats på rullbandets sidoplattor  
30 sek incline 11,5
30 sek squats på rullbandets sidoplattor  
30 sek incline 12,5
30 sek sumo squats på rullbandets sidoplattor
30 sek incline 13,5
30 sek sumo squats på rullbandets sidoplattor
30 sek incline 14,5
30 sek sumo squats på rullbandets sidoplattor
1 min incline 15
1 min static squat
nedvarvning : 3-5 min , rulla lite axlar och kom ihåg att dricka vatten .
 
Efter detta pass så körde jag lite balett. För vet ni vad ! Dom har en balettstång I gymmet .
 
 
Bättre kan det inte bli .
 
Efter detta blev jag bjuden på en smoothie av en random person . Ingen aning varför . Han kanske tyckte jag såg hungrig ut eller nåt haha . Så frukost denna morgonen blev en smoothie från Bodyfactory som är en av mina favorit ställen här att köpa smoothie på . Kan rekommendera mocha , chocolate , banana and peanut butter.
 
Nu sitter jag hemma I lägenheten igen . Planerar hur resten av min dag ska se ut . Jag kommer spendera dagen på edge performing arts ( ska spendera mina sista dansklasser där idag , inte så jätte kul att saga . Måste vara sparsam med mina pengar ) Kommer ta klass för min favorit lärare adam parson och sedan för nico O'Connor .
 
Tro inte att min dag komer va slut där . För kommer sedan gå till gymmet igen och köra en hip hop klass och sedan lite  styrka för armar och axlar . Sedan lite relaxing I ångbastun . Tänk om man kunde ha sånna här dagar varje dag .
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0