kaffe med en twist och björn gustafsson

Nathalie Fust i Allmänt
Kaffe+cayenne peppar´= svett
 
Vi alla har väl hört att cayenne peppar har en effekt att öka kroppsvärmen och förbränningen I kroppen -Cayennepeppar är en krydda som har stora termogeniska effekter. Det sägs att
förbränningen kan öka med 25 procent i upp till flera timmar efter en måltid
 
 
 
 
 
Vi alla har hört att coffien/kaffe ökar focus och gör oss piggare, därav att vi kan ge lite extra under ett träningspass- kaffe stärker hjärtat och musklerna genom att göra sockret mer tillgängligt i blodet och musklerna så att du kan prestera bättre. Ska dock intas rent för att kroppen ska ta till sig det . Ingen mjölk inte .
 
 
 
Kombinera detta så får ni båda delarna . Mitt tips är att ni dricker det innan morgonträningen . Jag testade det idag . Kan inte saga att det var det godaste . Starkt som satan . Fick mig att dricka mycket vatten efter , vilket är bra eftersom jag annars är väldigt dålig på det . Men jäklar vad jag fick upp värmen lättare I kroppen och svettades mer än vad jag brukar när jag körde ett morgonpass I Runyon Canyon .
 
Så istället för att spenera massvis av pengar på piller som har uppiggande och ger en boost för förbränningen . Testa detta istället . Mycket billigare !
 
Idag är det en riktigt ruskig dag I Los Angeles . Jo vi har sånna dagar här också . Regn och rusk . Blivit så bortskämd av värmen så att jag fryser som om det vore vinter .
 
saknar gymmet så in I norden . Känns som jag tappat så mycket muskler . Vill tillbaka till min toppform . Visst klarar man sig utan gym . Men ibland är det bara så skönt att få stå där på löpbandet eller stå och göra biceps curl med hantlar . Livet som student är inte så lyxigt . Men är glad att jag fåt chanson att vara I det landet jag är I just nu .
 
På kvällspromenaden träffade man  på ingen mindre än Bjorn Gustafsson . Det blir parlamentet marathon innan läggdags. Glömt bort hur kul den killen är. Kommer upp gamla goda minnnen när jag och mina bästa vän , frida från gymnasiet satt och kollade på parlamentet tillsammans .

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0