Kommentar: tror du att du någonsin kommer nå dina drömmar ?

Nathalie Fust i Allmänt
Du pratar så mycket om drömmar . Tror du att du någonsin kommer nå dom ?
 
Jag vet inte om jag ska ta detta med en negativ betoning eller positiv. Men tanker I alla fall besvara den så här : jag har faktisk redan uppnåt 1 av mina drömmar . Jag bor I det landet jag drömde att bo I . Jag dansar och tränar med de koreografer och lärare jag satt hemma I min lägenhet I Stockholm , kollade youtube klipp och drömde om att få dansa I samma rum som .
Enligt mig har jag uppnåt en av mina största drömmar . Hur manga kan saga att dom har gjort det ? Så du som stalled denna positivt eller negativa fråga så är svaret . Jag har uppnåt en av mina största drömmar och tanker uppfylla flera .
Där fick du svar på det .
 
 
Igår fick jag denna kommentar inslängd I facet på dansskolan : Damn your eyes is scary blue and big .
 
Idag började jag min dag med att sovit 9 timmar . Optimalt utvilad med andra ord . Hade solens strålar I ögonen  . Hörde att det varit fruktansvärt väder I Sverige . STORM ! Tur att man inte är där . Kan dock inte skryta med att jag springer runt I tuna kläder eller bikini . Det är riktigt kallt här nu .
 
Morgonträning : runyon canyon 40 minuter ´+ 30 min balett
 
Frukosten : 1 dl havregryngröt med mandlar . 1 shot av acaibär/blåbär/spenat smoothie toppat med hallon, grapefrukt.
 
 
Nu har jag précis övat lite sång . Försöker bli bättre att ta höga toner . Det börjar arta sig . Men önskar att man hade en sångcoach som kunde hjälpa en . Jag skulle med andra ord ha Theresa perrelli här . Men får försöka så gått jag kan själv .
 
Resten av dagen : Ta en dansklass på edge för Steve Ewings och resten kvällen håller jag fri för några stycken förslag . Inte riktigt bestämt mig .

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0