Nhl spelare som inspirerat till en succé hälsa .

Nathalie Fust i Allmänt
Nu är jag hemma igen ! Hemma från min resa i Chicago som verkligen har gett mig mycket . Min kropp känns som ny igen . Utvilad och redo att bygga sig ännu starkare . Fick en toppen jul helg med organic food och inspirerande hockey spelare och deras vänner . <
Jag har umgåtts med personer som verkligen har fått mig en ny syn på nutrition . Ett par nhl spelare som är riktigt förebilder för både unga och gamla . Hur dom klarar av sitt nhl liv med massa resande , många träningar och ändå vara sånna förebilder för ett hälsosamt och organic Life . Riktigt glad att jag fick umgås med dessa killar och ha en lärorik jul med . Sen har jag hittat kärleken till hockey .
Fy satan vad kul det är att kolla på . Fick ju gå på min första nhl match och vill absolut se fler . Fick även fina presenter av dom . En bok som jag läste klart på flygresan hem , som heter
Har blivit så grymt intresserad av herbs and liquid supplements .
Så har börjat läsa om vilka örter som är bra för vad osv. Hoppas på att bli lika duktiga som medicin mannen ( som dom kallade honom ) som bodde med oss i huset också .
caroline

hej! super fin och inspirerande blog har du! undrar om du skullle kunna ge lite tips på bra hälsa, mat och sånt? jag har ganska svårt för att äta "rätt" mat osv, och skulle behöva lite råd och så! vet att du har skrivit lite om sånt men skulle vilja få lite mer, men också inte för mycket dyra produkter man behöver!
jag vill också flytta till LA och dansa( drömt om i några år) vilket gör att du är en stor inspiration för mig och du inspirerar många andra, fortsätt så och skit i vad andra säger, lita på dig själv! :D

puss & kram

2013-12-31 @ 00:33:12

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0