Om jag inte ska till Sverige , vart ska jag då ?

Nathalie Fust i Allmänt
Dags för att packa väskorna igen . Om ca ett dygn så kommer jag befinna mig i vit kall snö ! brr vet inte om mina kläder kommer klara av att hålla mig varm . När jag kom hit så tog jag bara med mig kläder för californiskt väder . Jag tycker ju att det är kallt i Los Angeles nu så att jag sover med en luvtröja . Vågar jag ens tänka mig Kylan jag kommer möta i morgon .
 
Slut snackat om Kylan nu . Vill bara saga att inte ha ett gym gör mig galen . tröttnat på att bara träna hemma . Saknar atmosfären som gymmet ger . Motivation och inspiration av att se andra träna . Men fåt fortsätta att hålla mig till hemmaträning tills skolan börjar igen.
 
Om jag inte ska till Sverige ? vart ska jag då ?
 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0