svar på en kommentar :lev på en gammal gubbe .

Nathalie Fust i Allmänt
Detta med facebook har jag funderat på länge . Funderat på om jag ska ta bort min facebook . Känner inte att jag har samma användning för den som jag hade förut . Då skulle även vanan att man "måste" kola sin facebook försvinna . Mindre stress ! Men tänker också på att det är genom facebook jag håller kontakten med vissa kompisar I Sverige . Vad tycker ni om hela facebook grejen ? har den runnit ut I sanden ? skulle ni klara er utan den .
 
Även fått en ny kommentar om just min vistelse I usa  . Den löd så här :
Du har skrivit att det måste hålla snålts med pengar för din del . Varför gör du inte som alla andra svenska tjejer som åker till Los Angeles . Leva på någon rik gubbe och få allt gratis .
 
Svar : skulle aldrig utnyttja en annan människa på det sättet . Vad säger det om en själv ? att man inte kan ta hand om sig själv och hur jäkla bekväm man är . Det kommer inte symbolisera bra saker . Hellre lever jag snålt än att leva på någon annan . Dom tjejerna som väljer den vägen väljer den för att det är lättast och bekvämast för dom . Jag kommer alltid vilja vara självständig och jobba för det jag kommer få eller kanske inte få I slutändan . Då vet jag I alla fall att  jag har kämpat och inte fått dåliga beskrivelser på vem jag är . Så nej , det valet finns inte för mig .
 
Nu ska jag ta min andra vända på gymmet . Ska bara värma upp mina fötter först och ta en tupplur . Jag har börjat frysa som en tok sen jag flyttade hit . Fick faktiskt veta av en bekant att blodet förtunnas när man flyttar hit från ett kallare land .
 
Eller nä orkar inte värma fötterna . Nu drar jag till crunch gym på sunset .

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0