Tävling jul dekorationer och det säppte

Nathalie Fust i Allmänt
Nu tänkte jag berätta lite om mitt andra advents firande . Det blev mer firande än vad jag är van vid . Det började självklart med ett träningspass som då var en powerwalk I ca 1 timme och 40 min
.
kl 1 så begav sig Dani , Daniel , Lotta och jag hem till en god vän till Daniel och lotta som heter Mats . Han jobbar I entertainment och har gjort en hel del I sina dagar . Men nog pratat om det . Vi spenderade I alla fall 3 timmar hemma hos mats . Kollade alla avsnitt av julkalendern som har gått I Sverige . Jag har nämligen gjort en fuling och inte kollat alls . Men nu vet jag I alla fall vad årets julkalender handlade om . Stenålders människor och Bjorn Gustafsson , som jag précis träffade på , mitt bland hollywoods gator .
 
 
Sedan blev det ju också det senaste avsnittet  av solsidan . Bättre än julkalendern enligt mig .
Till allt detta tv tittande så blev det svenska pannkakor på menyn med massa färgglada bär .
 
Innan vi tog oss hem så åkte vi och kollade på julbelysingen som varenda kotta hade gjort på sina hus I ett område . Just det området ska vara känt för sina makalösa jul dekorationer på sina hus . Dock är ju inte jag så jätte bra på att hålla reda på namn . Kan I alla fall säga att min kära syster ( helt jul galen person , hon lyssnar på julmusik I oktober . Hela hennes lägenhet ser ut som ett vintersagoland runt jul ) skulle gå bananas där . Inte varje dag man ser något sånt här och absolut inte  I Sverige . Här är det en tävling vem som har den bästa jul belysningen . Hade varit roligt att visa syster .
 
 
Idag är det då en ny vecka . Inte vilken vecka som helst inte . Det är finals vecka för mig . Hade min första final idag på baletten . Gick faktiskt bra . I morgon är det dags för final essay I engelska innan jag drar mig mot edge performing arts . Har endast 4 danslektioner kvar. Det tar emor att saga ! Vill ju kunna dansa hur mycket jag vill nu när jag kommer vara ledig ända fram till februari . Men ska dansa lite med en danslärare här privat och så får jag se till att börja sluta fega och filma mina koreografier . Varför måste man vara så kritiskt mot sig själv så att man knappt vågar dela med sig av sin dans . Den ovanan måste bort . Det ska den också !
 
Dansade för nico o¨connor ikväll . Det släppte äntligen . Vad släppte ? jo min fega sida . Jag började äntligen våga leka med rörelserna på mitt egna sätt . Mer ansikt uttryck och känsla . Såg verkligen hur min dans förändrades från att vara korrekt koroegrafi till att vara en performer . Glad och nöjd slutar vi denna dag .

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0