Juice cleaning dag nr 2 : sluta håll för min näsa !!

Nathalie Fust i Allmänt
Att vakna upp med huvudvärk , täppt näsa var något jag hade räknat med igår , när jag gick och la mig. Men ändå blir jag förvånad över det. Anledningen varför jag visste att dessa symptom var något som jag skulle märka när jag vaknar är för att jag gör ju som sagt en cleaning av min kropp . Vilket betyder att jag rensar kroppen från gifter som har hamnat I min kropp på något sätt . Gifterna kommer då ut via urinet , porerna ( vilket kan göra att din hy kanske inte är den bästa under utrensnings tiden )Du kan även bli förkyld för att bakterier vill komma  ut och försvinna från kroppen .
 
Så det stadiet är jag I nu . Alla bakterier och gifter släpper loss från min kropp . Jag är nästan aldrig sjuk . Kommer inte ihåg sist jag var det . Så det var en ren chock I morse när jag vaknade I morse . Kändes som någon knep I min näsa och jag var tvungen att andas genom munnen .
 
Kroppen känns slö ! Men som tur är jag snart klar med detta och kan gå tillbaka till mina vanliga tränings rutiner och endast äta clean mat . Jag gjorde det innan men finns säkert lite förändringar jag kan gö I min kost också .
 
Idag är det söndag vilket betyder plugg . Tänkte även yoga I runyon kl 2 för att få lite rörelse denna dag . Passa på att fråga , kommentera för ikväll ska jag svara på allt sådant .

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0