Måste stärka mina hamstrings

Nathalie Fust i Allmänt
Hemma från skolan och äter en ren detox frukost som består av en juice från Erewhon ( innehåller ingefära , citron , cayenne peppar och kale.) jordgubbar och spenat pudding . Lite annorlunda frukost än vad jag brukar ha . Brukar jämt äta yoghurt med bär eller gröt . Kände att jag behövde lite variation denna morgon .
  
 
Nu har jag äntligen tagit helg ( om man inte räknar matte lektionen på UCLA på lördag .) Blir en vilodag för mig . Så öm I kroppen efter massa dansade måndag , tisdag och onsdag . Pricken over i:et igår var gympasset med Ellinor . Mina hamstrings och vader är helt förstörda . Det är faktiskt just hamstrings jag behöver träna upp . Jag är mycket starkare på framsida lår än baksida , vilker skapar obalans I min kropp . Mitt mål och allas mål är ju att ha en så balanserad kropp.
 
Jag över använder framsida lår eftersom jag vet att jag är starkare där . till exempel I baletten så har jag just nu problem att lyfta mina ben til den höjd jag är kapabel till . Det är just för att jag spanner mina framsida lår så extremt mycket istället för att lyfta med undersidan , som man ska för att få till sin höjd på benet . För jag har flexibiliteten men just nu har jag bara problem med obalansen . Måte fixa till det . Hitta sina svagheter och bygga på dom .
 
Funderar att eventuellt köra lite yoga idag . Bara för att stretcha ut hela kroppen ,
Här kommer en liten motivations bild till er alla för att få en bra start på denna Torsdag .
 
 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0