Min vecka som vegetarian - Rösta på min bästa pt

Nathalie Fust i Allmänt
En dimmig morgon I Los angeles : Efter 1 timme och 30 min powerwalk med Michael Jackson spelandes I öronen så sitter jag nu och käkar frukost . Ville ha en lite mer spännande frukost idag .Testa på något nytt .Så under min morgon promenade så svängde jag förbi earthbar . Köpte en cookie . Nu har det talats mycket om kakor I min blog . Men det är ingen vanliga kaka . Det är en kaka gjord på spirulina , cashews , hamp seeds , agave och salt . Det är en energibar . Perfekt innan mina danslektioner idag . Äter självklart inte endast det till frukost denna morgon . Jag äter även : en riskaka ( gjort på råris ) med jordnötssmör , sedan chiapudding med bär . Tror inte jag behöver nämna kaffe . För det kommer alltid finnas med I mina frukostar .
 
 
 
Idag så ska jag testa på en annan dans skola än the edge . Jag ska besöka IDA - international dance academy .
som ligger på Hollywood blvd.
 
Börjar min första lektion om drygt en timme . Så ska bara berätta lite snabbt om hur det går att vara vegetarian denna vecka . Jag saknar inte ens kött ! Känner inte ens sug av kött . Så jag skulle nog inte ha några som helst problem att vara vegetarian . Fast nu när jag tanker efter om jag verkligen saknar kött så saknar jag faktiskt en sak . Det är fisk . Men det är endast om jag tanker riktigt efter om jag saknar något .
Så tyvärr blir det nog ingen vegetarian av mig . Men kommer definitivt ha dagar som är köttfria . Kände mig mycket lättare I kroppen av att inte äta kött . Synd att det är dyrare att vara vegetarian .
 
Sen ville jag bara skylta om att det är dags att rösta på Årets guldhjärtat. Min käraste Personliga tränare och vän Omid Dadary är nominerad . Vill så gärna att han ska få detta pris .
 
 
Han  har verkligen ett hjärta av guld . När jag hade mina dipp perioder I Stockholm så fanns han alltid där . Han hjälpte mig att gå från en vilsen tjej som inte riktigt förstod vad hälsa var . Till en tjej som själv vill hjälpa folk , utbilda sig till Personlig tränare och åkte till usa . Rösta på denna underbara människa ! https://www.surveymonkey.com/s/28DZ2R8
 
 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0