Sjukling ligger i grodan och pluggar matte

Nathalie Fust i Allmänt
Ingen bra dag idag ! missade Adam Parssons klass på edge . Varför ? skulle aldrig missa en dansklass om det inte var en mycket speciel anledning . Min speciella anledning stavas : SJUKDOM !
Har mått illa hela dagen , migrän och kännt mig svag I kroppen . Denna dag har bara gått utan att jag gjort något vettigt . Eller nu sitter jag och pluggar så det är väl något I alla fall . Håller tummarna att det är en sjukdom over en dag . Vaknar upp frisk I morgon . Massa te ikväll och inte göra något speciellt . Tråkigt I mina ögon . Får hitta på någon stilla sittande aktivitet . Planera morgon dagen. Hur det kommer se ut när jag vaknar frisk I morgon . Vilket jag måste göra !
Varför inte göra flera saker samtidigt ? plugga statestik och ligga I grodan .
 
 
 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0