Tips : besök laurel hardware

Nathalie Fust i Allmänt
Gårdagen : första dagen med mat igen . Riktig mat som man kan tugga och njuta av ! Gud vad jag älskar mat haha ! 
blatten gick riktigt bra igår också . Var pigg och fiCk in alla övningar snabbt i muskelminnet . Kanske var det juice rensningen som fick min vanliga trötthet att försvinna ? Rensa ut något som gjort mig trött . 
 
 
 
på kvällen besökte jag och en vän en resturang som heter laurel hardware . Åt fantastisk mat och kan starkt rekommendera de stället för er som bor i hollywood . 
 
Nu böjar min engelska klass snart och måste fokusera . Har nämligen en essay att skriva . engelska är min ända klass på smc idag . Sen ska jag tillbringa resten av dagen på edge . 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0