Veckans utmaning : vegetarian

Nathalie Fust i Allmänt
21 oktober och jag är ett år äldre än vad jag var för några dagar sedan . Fyllde nämligen 22 år igår och hade en av mina finaste födelsedagar jag har haft . Lite ledsamt att jag inte fick dela lite av min födelsedag med min familj . Vill I alla fall tacka mina underbara roomies för den fina födelsedagen . Vi spendera morgonen på wii spa och sedan blev det en lunch på Real food Daily ( http://www.realfood.com/)  the only restaurant in the Los Angeles area that serves a 100 percent plant-based menu using foods grown exclusively with organic farming methods.
 
Kvällen spenderades på en konsert med junip . Perfekt avslut på min födelsedag . Samt tack till alla gratulationer på facebook och instagram
 
Ny vecka och knappt redo för den nya skolveckan . Var ju som sagt sjuk och känner inte att jag riktigt har vilat upp mig . Svårigheter att äta fortfarande .Men då är det extra viktigt att det man väl får I sig är  bra och näringsrik. Inga toma kcal här inte. Så morgonens smoothie blev en spenatbanan smoothie´+2 riskakor med jordnötssmör .
 
Recept :
 
spenat , en halv banan , mandelmjölk, citron , proteinpulver och chiafrön .
 
Denna veckas utmaning :
Jag ska testa på att vara vegetarian I en vecka
Inget kött på en hel vecka . Ska kolla om jag känner någon skillnad .
Första dagen har gått riktigt bra . Faktum är att jag har kännt mig mer pigg . Men man ska inte säga något efter endast 1 dag . Ska ju hålla på I en hel vecka .
Julia Hansson

Nathalie jag älskar dig men att vara vegetarian är inte ens tänkbart. KÖTT FÖRFAN!

Svar: hahah ska bara testa hur det känns ;) vet att du älskar kött ;)
nathalie fust

2013-10-22 @ 10:59:10
URL: http://Juliiahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0