250 nya och piller för nervositet ?

Nathalie Fust i Allmänt
Igår fick jag ca 250 nya läsare . Så välkomna till er ! Inte så mycket att skryta om men är lite förvånad att jag ens har läsare haha . Nej skoja bara . Vet att det finns några trogna där ute .
Kl 8.32 en Fredag morgon . Det är något som inte stammer . Jag sitter vid datan denna tiden och är inte på gymmet och svettas ?
Lugn I stormen ! jag har inte tappat motivationen att träna . Jag tog mig en liten sovmorgon denna fredag för att jag sovit så pass dåligt de senaste dagarna . Jag har varit så sjukt nervös inför audition som har närmat sig med stormsteg . Jag har vaknat varannan timme I 3 nätter nu . Inbillat mig att jag är kissnödig , hungrig , måste träna osv . Ni kanske kan förstå med dessa symtom att denna audition betyder väldigt mycket för mig .
Men nu vill jag sluta snacka om det för blir bara mer och mer nervös !
 
En sista sak om nervositet . Här I Usa finns det faktiskt piller för allt . Nu kan alla bli artister och stå på scen ?
 
 
Ska dricka upp mitt kaffe nu och dra mig till La fitness för mitt morgonpass som får mig att rensa tankarna .
skaka av mig nervositeten . Sedan ska jag hem och berätta lite mer om gårdagens klass på EDGE Performing arts . Plötsligt händer det ! Det släppte ! nyfikna?
 
"Nothing will work unless you do." -John Wooden

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0