Andreas Carlson ,Carah Feye , Toby Morse , old friend from koping in Runyon Canyon

Nathalie Fust i Allmänt

 
Jag och ellinor tog en morgon workout I Runyon Canyon denna morgon . Var en väldigt speciell morgon I runyon faktiskt . Först krockade jag in I Andreas Carlsson ( han I idol jurryn ) Sen krockade jag in I Carah Faye ( henne lärde jag känna på thanksgiving , En känd sångerska ) och Toby Morse  ( band medlem I H20 ) . Sist men inte minst så hör jag någon saga : men är det inte Nathalie .
Kollar närmare och ser att det är en köping bo som jag stöter på I Los angeles .
 
Efter denna speciell morgon med elinor så var det frukost dags . Hittade även paket som hade kommit till mig . Eller snarare kommit till min syster och hennes pojkvän . Vi kommer nämligen starta deras nya kostplan när dom kommer till mig I soliga calofornia .
När jag kollade I kylskåpet så såg jag att det verkligen är dags för att handla mat . Det jag fick "arbeta" med för att få en nogorlunda bra frukost var : jordgubbar , 1/3 banan , 1 ägg , några stavar selleri , almondmilk , 1 riskaka och lite jordnötssmör . Kanske inte blev en succe frukost som gårdagens supergreen pancake . Men fick ihop en frukost I alla fall . Ikväll måste jag fylla på . En tom kyl är en ledsen kyl !
 
Ska även ge mig på att koreografera ikväll . Har blivit efterfrågad att göra mer dansklipp . Men känner att jag vill ha något riktigt bra att visa om jag ska visa er det . Kreativt petig som man är .
 
Nu ska jag och martina röra oss från bokaffären på the groove . Fixa en mobil till henne och hälsa på en vän .
 
 
Medans jag springer runt lite till . Så tänkte jag starta en liten frågestund . Vad vill ni veta om mig ? vad vill ni veta om livet I Los angeles, vad vill ni veta om min dans .. osv. Fråga på !
caroline

Hur länge vill du hålla på med dansen ?
Hur är det att bo i LA, både positivt och negativt?
Ungefär hur länge har du dansat?
Bra tips om man vill bli dansare?

Super bra blogg, stor inspiration är du!! keep going, you will success :D

2014-01-30 @ 20:47:46
URL: http://nattstad.se/frokensamuelsson

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0