Blyg för mig själv men älskar att dansa för dig !

Nathalie Fust i Allmänt, Dance/art
Idag hade jag min andra privat lektion med Adam Parson . Jag trodde aldrig att jag skulle få ha chansen till att jobba med en sådan duktig koreograf och lärare , några månader sen när jag satt I hemma I min lägenhet I Sverige . Att få så mycket feedback och chans att jobba på att växa som dansare , bli helt synad av en så bra koreograf .
 
Idag när jag stod I danssalen med Adam Parson och svettades som en idiot för att bade muskler / kroppen som knoppen jobbade som aldrig förr. Så vet jag att allt som varit jobbigt de senaste månaderna , är så värt det för att jag får stå I en danssal mitt I Hollywood ( man ser faktiskt skylten )och göra precis det jag vill . Det som gör mig lycklig ! då spelar det ingen roll hur tufft det har varit .
 
Jag saknar min familj och mina vänner . Men jag är ändå lyckligare än vad jag någonsin har varit . Jag får jobba med en koreograf som Adam Parson ( http://www.adamparson.com)
 
Han har jobbat scen, film, TV och industriföretag såsom FILA, NBC, REDKEN, POWER RANGERS, Prince, MONICA, PEPSI, SHELL OIL, och utfört baletten "Rodeo" i Vita huset för president Bill Clinton.  Han var en av Dance Spirit Magazines "One to watch" koreografer och dans Magazine sa "Parson's brand of training churns out unstoppable dancers" som bevisat hans studenter arbetar i Michael Jacksons This Is It turné, Glee, so you think you can dance, Kylie Minogue, The Muppets, Wicked Broadway, Madonna, Bring it on, Memphis, The Academy Awards.
 
Har fått så manga tips för min audition på Lördag . Fick även kommentaren " det roliga är att du är tvärtemot alla andra dansare . Du blir blyg när du dansar för dig själv . Men älskar när folk tittar på , Tänk då hur bra du kan bli på sen när du börjar älska att dansa för dig själv "
Tar detta som något väldigt positivt . Nu ska jag bara arbeta på att inte vara blyg för mig själv .
 
Det sista jag skriver I detta inlägg ska jag rikta åt min bästa danspartner hemma I Sverige . Julia Hansson ! fortsätt jobba som du gör . Du är en dansare med en utstrålning som ingen annan kan träna sig till att få . Du är född att stå på scen . Så även fast jag inte är I samma land som dig  så vill jag bara göra detta : BITCH SLAPP ! Ge inte upp , no matter what ! Jag vet att du kommer ta dig dit du vill . Du har ambitionen och passionen för det . Älskar dig bästa danspartner ! Nu sitter jag bara och väntar på att du ska komma hit ! tro inte du kan ge upp bara för att jag är på andra sidan jordklotet . Jag har ögonen på dig !
RSS 2.0