dance without passion is inexcusable

Nathalie Fust i Allmänt
 
 " To take the wrong step in a choreography is insignificant , To dance without passion is inexcusable "
 
Dagen började med att jag tog en kaffe och drack en eboost , samtidigt som jag gjorde Martina ( roomie ) sällskap vid frukostbordet , innan hon skulle iväg till skolan och göra ett test . Känns konstigt att jag inte längre ska gå på Santa Monica College . Konstigt på ett rikitgt bra sätt . Slippa den där bussen kl 6 på morgonen . Slippa med att se ett ledsamt ansikte från en busschaufför . Om bara han/hon skulle gett en smile så skulle det inte vara lika jobbigt att åka den där Rapid 7 bussen . Leende smittas kom ihåg det !
 
Efter att boostat mig själv med energi så var det dags för ballet . Idag börjar hårdträningen . Börjar ju skolan om ca 1 månad och då vill jag vara I min bästa form . Ska till skolan om ca 1 timme och ha ett möte : fylla I massa papper och prata om upplägget . Om jag någon gang skulle få berätta om den bästa stunden I mitt liv . Så är det när jag gjorde min , låt oss saga mindre bra audition för AMDA och fick beskedet att jag kommit in .
 
Om ni är intressede att följa mitt liv genom bilder och få massa tips . Bara följ på instagram : nathaliefust
 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0