Det mest positiva och negativa med ett liv i Hollywood

Nathalie Fust i Allmänt
Onsdag morgonen började med att jag mötte kamera teamet som lurade mig sist I runyon canyon . Tog 1 times jogging tur denna morgon . Sedan efter det så passade jag på att leka lite med min frukost som fick detta resultat .
På bilden : supergreens pancake - recept : 1 skopa super greens , 1 ägg , kakao , kanel , ingefära och vatten .
 
Inspirationen till hjärtat på pannkakan är för att överallt har det börjar skyltas om alla hjärtans dag I Usa . När det närmar sig en helgdag här I Usa så ser dom till att visa det ca 1 månad innan . Och ju mer skyltat desto bättre . Undra hur man ska fira alla hjärtans dag detta år . Kanske för en gangs skull ska fira det och göra den dagen lite speciell .
 
Ídag så måste jag fixa lite pappers arbete för min start som AMDA student . Det är faktiskt så att jag kommer börja till våren . När jag var ute och sprang tänkte jag faktiskt på hur långt jag har kommit på ca 6 månader I usa . När jag åkte hit tänkte jag att det kommer ta minst 2 år innan jag kan transfera till en skola jag verkligen vill gå . Men jag gjorde det på 6 månader . Visst har jag inte gått ut lika mycket som alla andra studenter här eller upplevt några stora mansion partys och allt annat som man tanker på när man tanker på ett liv I Hollywood  . Istället har jag spenderat timmar I danssalen på edge performing arts , timmar att träna vid sidan av dansen , spenderat timmar på att hitta en väg som kan ta mig dit jag vill . Jag har även träffat flera goda vänner som har hjälpt mig en bra bit på vägen . Träffat folk som inspirerat  och trot på mina vision och mina mål .
 
Fick en kommentar  för några dagar sedan .
Vad är det mest positive och negative att bo I Hollywood .
 
mest positiva är att jag känner mig hemma här . Massa saker som hemma och det känns som det händer något varje dag som kan ge mig nåt I framtiden . Det kan vara en gatuartist som inspirerar en med sina talanger . Det kan vara människor I Runyon canyon som motiverar en att bygga en stark  kropp . Jag gillar att det är lite fart I detta ställe . Samt är ju vädret ett stort plus . Känns som allt är möjligt här . Även fast det finns skumma grejer och saker som kan förvirra en bort från sina mål . Så känns det som man har chansen att nå sina vildaste drömmar. Samt att alla människor jag träffat på här tar fram den oblyga sidan av en . Och framför allt har  la grymt liv för chanser inom entertainment som jag vill jobba med .
 
Mest negative är väl alla skumma människor man kan träffa på . Folk här är väldigt bra på att rita upp en drömbild om vad dom kan göra för en . Men faktum är att dom bara vill lura dig bort från din väg till ditt mål . Här handlar det mycket om pengar . Vem har mest makt osv. Stora skillnader på människors levnadsstil .
 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0