Fina kommentarer pushar mig .

Nathalie Fust i Allmänt

Känns fantastiskt att jag får så underbara kommentarer från mina läsare . Speciellt nu när det är endast några dagar kvar tills något som betyder väldigt mycket för mig kommer hända .

Denna fina kommentar fick jag igår .

Hej!
Jag har precis läst igenom en bra bit av din blogg (har aldrig varit inne på den förut), och jag kan inte säga annat än att du är så sjukt inspirerande. Jag känner igen mig så otroligt mycket i dig; i alla problem och fajter med sig själv och samtidigt den där otroliga viljan till att lyckas. Jag är själv inne i en svacka som jag är påväg att ta mig ur, och ditt senaste inlägg gav mig precis en extra push. Det är ju det de handlar om; att tro på sig själv och köra sitt eget race. Jag tror på dig, fortsätt att göra din grej!! Och tack för en självförtroendeboost som hette duga!

 

Säger bara att det är så kul att jag inspirerar dig och att du fick en extra push .Dippar och svackor har vi alla och ibland måste man få lite hjälp att komma upp ur gropen .

 

Min morgon :

 

 

På gymmet så väntade trappmaskinen på mig . Det blev hela 2762 steg tagna med lite twistar på det . För inte kan en dansare gå normalt som man brukar göra i trappor . Lite arabesque:er och annat skoj blev det .

Nu Sitter jag med min frukost och kollar mina mail . Planerar även hur resten av dagen ska se ut .

Idag så ska jag ha en privat lektion med Adam Parson i North Hollywood . Första gången jag ska ta mig dit . Men listade ut att det endast tar mig ca 8 minuter med tunnelbanan . Så det blir perfekt . Lite små nervös att ha privat lektion . Då har man verkligen allt fokus på en . Men tror det är de jag behöver just nu . Endast fokusera på mig själv.

Senare så blir det en vända till gymmet med Mariah . Idag står abs och ass på schemat . Vill ju leta fram mina abs som jag hade i sommras .


Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0