Get a Eboost ! Yes !!

Nathalie Fust i Allmänt
Ibland behöver man den där lilla extra kicken om dagen, eller att man behöver pigga upp sig med något innan en dansklass eller under ett långt rep. Visst, kan du då svälja en kemiskt ihopkok eller dricka en dryck som är full med socker bara för att få upp energin igen .. Men det som går upp måste komma ner. Lättare sagt ditt blosocker kommer gå upp men det kommer gå ner med en hastig fart.  Vilket man helst inte vill mitt under en danslektion , rep eller under en vanlig dag.
 
Så hur ska du göra för att få denna boost mitt under dagen samt inte behöva hälla I dig onödigt socker som kommer påverka ditt blodsocker som en berg-odahl-bana.


Svar på denna fråga är :EBOOST
Denna dryck /shot är blandning av vitaminer, mineraler och supernäringsämnen  som arbetar inifrån för att ge dig ett naturligt lyft. I vardagen  Den är fylld med ingredienser som vitamin C, D, B6, B12, samt 5-HTP, Resveratrol, grönt te och grönt kaffe.

Tillsätt bara iskallt vatten till pulvret , eller boosta din kropp med deras shoot om du är på språng. EBOOST är en naturlig energi utformad för att öka energin till din träning, och ditt liv.

Smakerna som finns är : Natural orange , acai pomegranate , pink lemonade .
Jag fick även äran att testa eboost nyaste medlem I familjen med smak av berries and melon samt är gjord på kokosvatten . Kommer absolut fortsätta att boosta min vardag med eboost  precis som dessa välkända personer . 

Om ni vill veta mer om denna energy boostare . Gå in på deras hemsida : http://eboost.com/
 
 
 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0