Hard work will give you something - I GOT IN !

Nathalie Fust i Allmänt
Det är inte ofta jag gråter . För att jag ska gråta så ska det antingen vara för att jag gjort illa mig så att jag har så ont att det inte ens fick beskrivning ( jag hade axeln ur led förut och fällde inte en tår förens jag fick höra att jag inte kunde dansa vidare  . Så min smärgräns är ganska hög haah) eller ska jag bli så glad att det slår fyrverkerier I kroppen .
 
Jag grät igår ! För att det gjorde ont ? ja på sätt och vis . Fyrverkerierna I kroppen som jag får när jag är lycklig smällde ordentligt igår när jag fick ett mail från amda . Jag blev utvald att börja på min drömskola ! och jag har fått ett scholarship på 24 000 kr. Dock är skolan dyr. och saknas lite pengar . Så jag har möjligheter att börja direct nu I februari , eller vänta till hösten och tjäna ihop pengar till skolan . Måste fundera ut en plan . Men en sak är säker . Jag får äntligen gå på en drömskola och fått något utav mitt hårda arbete .

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0