Kick i baken av att fått scholarship

Nathalie Fust i Allmänt
 
 
Idag har jag tagit dansklass och svarat på massa mail .
Efter att fått reda på att jag kommit in på en dröm skola som amda och desutom fått ett scholarship , så hände det något på klassen idag. Jag brukar inte vara den som tar så mycket plats I danssalen . Men idag så gjorde jag det , tog äntligen för mig . Jag tror självförtroendet fick en riktigt boost av att jag fått reda på att jag faktiskt är bra på det jag håller på med . En riktigt kick I baken helt enkelt .
 
 
Men nu tänkte jag bjuda på  ett nytt träningsmönster på löpmaskinen som jag tycker ni ska testa .
 
Börja incline 5 och ha minst 3,7 m/h I ca 5 min
1 min incline 10
2 min incline 15
1 min - kliv av och gör squats
1 min incline 15
 
1 min incline 5
1 min incline 11
2 min incline 15
1 min - kliv av och gör squats
1 min incline 15
 
1 min incline 5
1 min incline 12
2 min incline 15
1 min - kliv av och gör sumo squats
1 min incline 15
 
1 min incline 5
1 min incline 13
2 min incline 15
1 min - sumo squats
 
1 min incline 5
1 min incline 14
2 min incline 15
1 min - back kick på sidoplattorna
1 min incline 15
 
1 min incline 5
3 min incline 15
1 min , back kick ( andra benet )
1 min incline 15
 
nedvarvning . 5 min , skaka av benen .
och se till att stretch rumpa och ben , annars kan det göra lite extra ont dagen efter , då du ska ta dig upp från sängen .
 
 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0