Min ända chans sabbade jag ..

Nathalie Fust i Allmänt
God morgon . Igår hoppade jag över att skriva pågrund av audition. Jag fick känna på en av dom mindre roligare dagarna att vara dansare . En dag efter en misslyckad audition . Jag var för nervös och hade stressat upp mig över denna VIKTIGA audition I ca 1 vecka . Jag var så nervös att jag dagen innan råkade stabba mig själv mitt I handflatan när jag försökte dela ett äpple på mitten . Kanske inte smartaste draget att försöka dela det äpplet med en nervös kropp och lite små skakig hand . När jag kom in I danssalen så  gick jag in spänd så att jag dansade som en robot . Vad hände med känslan att jag älskar det jag gör .
 
 
När jag hade gjort klart hela audition med balettstång , jazzdiagonaler , solo och intervju så gick jag hem helt tom I sinnet . Vad hade jag precis gjort ? jag hade sumpat min enda chans att komma dit jag vill . Stängde jag allt ute  ,  åt sjukt mycket mat och kollade på Glee  hela dagen tills jag pratade med en god vän ... fortsättning följer ...
 
Ska ut I Runyon Canyon nu .
Karin Hellqvist

Natalie!
Tänk inte sååå! Fan, jag vet att det känns.... Tappa inte modet och energin, vad du gör. Du är fantastisk ju... bara att du gick dit och körde. Det var inte din tur helt enkelt. Och det kommer fler auditions:*
Man lär sig alltid massor. Men det är svårt att se, I know.
Följer alla dina framgångar på bloggen med glädje. Keep it up!

Puss o kram, stay strong.

2014-01-12 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0