My body got coffein and I am inspierd by my talented friend

Nathalie Fust i Allmänt
 
Äntligen har jag fått I mig mitt coffein . Har druckot coffein fritt kaffe de senaste dagarna . Varför ? Jo för det är det som händer när Nathalie inte läser på paketen och deras näringsinnehåll som hon brukar göra . Då kommer man hem och inser att man har köpt coffeinfritt kaffe.
Lärde mig dock en ny sak efter denna händelse . Eller egentligen 2 saker . Att alltid läsa på näringsinnehållet som jag brukar göra ( ni kan ju tänka er hur lång tid det kan ta för mig att handla ) men också att det tar ca 12 timmar för att kroppen att ta upp coffeinet . Så för att bli pigg på morgonen av kaffet så ska man dricka det innan man går och lägger sig. Kan inte saga att det är en super stark källa jag har hittat informationen . Men det känns faktiskt trovärdigt . Det tar ju några timmar för kroppen att ta upp näringen från maten vi äter så vem vet det kanske stammer . Samt att jag har faktiskt blivit pigg utav det coffein fria kaffet på morgonen . Tror det är det mentala som har ett stor del utav det . Känslan av att jag drack kaffe ( smakar ju precis likadant även fast det inte är coffein ) gjorde mig pigg .
 
Men nog pratat om kaffe. .
 
Kom nyss in från min morgonträning som blev 7 km jogging idag . Sitter och häller I mig de mindre goa amrikanska kaffet (  Lovar att detta är sista gången jag nämner kaffe I detta inlägg , haha . men längtar så till att syster kommer med svenskt kaffe . Säger bara zoega kaffe.samt att jag saknat min syster mycket  ).
 
Brevid mig sitter mina kära roomie . Vi sitter och läser roliga artiklar på msn.com . Artiklarna har titlar som : därför har du ingen flickvän , 8 saker du inte bör säga til honom osv.
Kan inte säga att det är den mest klyftiga personen som har skrivit dom .
Lite skratt på morgon kvisten I en lägenhet , I Hollywood .
 
Igår kväll så var jag och mina roomies och kollade på en av våra vänners spelning . En så talangfull kille . Han är singer songwriter . Ni vet när man ser någon som har det där lilla extra på scen . Så att man bara står och ler, Han har det verkligen. La upp ett klipp på när han sjunger på min videofy.me . ( det klippet som inlägget började med , inte bästa videokvaliten )
 
 
Vaknade till och med upp idag av att jag hade en av hans låtar på huvudet . Då har man lyckas som artist om man är ihågkommen.
 
Det var en mysig kväll på en lounge I Hollywood . Jag skulle faktiskt säga att jag hellre gör sånt än att gå ut på någon klubb . Visst är det kul att gå ut på klubb också . Men om jag skulle få välja , Så är jag hellre på en lounge och inspireras av talanger .
 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0