När man är nära på att ge upp , det är då ...

Nathalie Fust i Allmänt
Fått lite frågor angående skolan jag kommit in på och när jag börjar .
Det är lite skakigt på svaret när jag kommer börja . Skulle vilja börja direct nu I februari men denna skola är inte billig . Så det kan vara så att jag måste hem till Sverige en snabbis denna vår och jobba ihop pengar. Även fast jag fick scholarship så måste jag jobba ihop pengar . Då kanske ni förstår hur mycket skolan kostar , när inte ens scholarship och csn kan täcka konstnaderna . Men hoppas på att jag får börja denna höst och köra igång direkt .
 
Lite annan fakta om skolan . AMDA har tagit fram skådespelare , artister som dessa 2 talangfulla människor .

Vet inte mer  vad jag kan saga om skolan , än att det är en drömskola som jag aldrig I mina vildaste drömmar kunde ana att jag skulle komma in på . Så alla ni där ute som kämpar med eran dans . Ge inte upp!  hart arbete lönar sig ! Jag har fått så mycket nej att jag var nära på att ge upp . Men som man sager . När du är nära på att ge upp , det är ofast då det händer .
julia

kom hem och jobba så åker vi tsm till LA i höst!

2014-01-22 @ 08:10:57
URL: http://juliiahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0