Nominerad till bästa USA blogg , gå in och rösta !

Nathalie Fust i Allmänt
Travel Blog Awards 2014! Vilket är ditt favorit hotell New York?
Travel Blog Awards 2014!
 
Fick just reda på att jag blivit nominerad till 2 stycken blogg awards . En nominering för bästa USA bloggen och en nominering för bo och leva utomlands . Ingen aning vem det kan vara som nominerat . Men är jätte glad för att det är någon där ute som gillar min blogg . Så om ni också gillar min blogg så tycker jag att ni ska gå in och rösta på min blogg . Lite kul att vinna en sån kategori .  Gå in på denna sida : http://www.supersavertravel.se/tavling/travel-blog-awards/2013 och rösta på min blogg .
Vill du hitta billiga hotell i London kan du söka dem hos oss.

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0