Recipe , photoshoot and relax from all stress

Nathalie Fust i Allmänt
Recept :
 
1 ägg , 1 skopa supergreens powder ( jag använder amazing grass green superfood ) 1 tsk kanel , 1 tsk ingefära , 1/2 banan .
Rör ihop allt I en skål och sedan steker du precis som en vanlig pannkaka ( I kokos olja )
 
Super bra frukost med massa vitaminer och mineraler . Jag åt denna frukost idag tillsammans med en kale salad som min kära vän Dani fixade ihop . Bland alla stressade mail som jag försökte få I ordning och svara så kunde jag ända njuta lite av denna måltid . Har haft en ganska så stressande dag idag . Stress är en av de saker som verkligen sliter ut på min kropp . Svårt att koppla av och känns som att någon ställt en fläkt framför dig som går på full speed . Ja ni har säkert upplevt denna känsla själv .
Mycket innan skolstart just nu . Försöker lägga ihop ett bra schema på hur jag ska kunna utvecklas som dansare och bygga upp min kropp så att den håller . Många pusselbitar att sätta ihop .
 
Tog en paus med Dani och umgicks med henne medans barnen som hon är nanny åt , sprang runt I parken . Fick lite tjejsnack om allt möjligt . Dani kom tillbaka till los angeles för några dagar sen . Så det är skönt att ha denna tjej tillbaka.
 
Sen åkte jag hem och läste igenom lite fler mail . Fick även ett smakrpov på hur fotona såg ut som jag tog igår , på en photoshoot jag var på . Jajamen ! det har jag visst glömt bort att berätta . Jag var på en photoshoot igår . Det var ett tag sen . Så var mer än nervös . Skakades som ett asplöv I början . Tror det är för att jag inte riktigt känner mig I form just nu , eller snarare I den formen jag vill vara . Fotografen vid namn Stephen Garnett var super duktig och fick min nervositet att flyga sin väg . Fick ett sms senare att han var riktigt nöjd med det han fick fastnat på bilderna . Så ska bli kul att se resten av bilderna och videon . Men här kommer I alla fall smakprovet :
 
Resten av min Tisdagskväll har jag spenderat med vänner som alltid får mig att le oavsett regn eller storm .
Skönt att bara komma bort från mail havet , umgås , prata , skratta , lära en att göra lite dans moves osv.
Så glad över att jag träffat vissa människor här . Människor som får mig att aldrig vilja lämna detta land .
 
Dagens träning : 8 km powerwalk och lite yoga för att få bort lite av den stressfyllda dagen .
 
Roffe Sandelin

Grymt:)))

2014-01-29 @ 10:17:45
Josef

Du är så fucking fin!

2014-01-29 @ 11:32:01
julia

SNYGGG!!!!!!

2014-01-30 @ 21:51:27
URL: http://juliiahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0