restday means stretchday and a recipe for glowing skin

Nathalie Fust i Allmänt
Friday !
 
Idag är det vilodag för min kropp . Har haft en dålig natt med lite sömn . Ingen aning varför . Men vaknade ca 4 gånger I natt och var jätte pigg . Överskotts energi ! Kl.4 gav jag upp , gick och duschade bara för att ha något att göra . Sedan har jag stretchat och lyssnat på lite harmonisk musik .
 
 
Idag tänkte jag dela med mig av ett recept till er. Det är en smoothie som kommer ge eran hy en riktigt boost . Hyn för mig är väldigt viktig. Om jag vaknar upp med dålig hy så kan det förstöra en stor del av min dag . Vem vill ha en finne I pannan liksom . Så jag är väldigt noga med att tvätta av mig sminket som jag har haft under dagen ( brukar dock bara vara lite täcknings kräm under ögonen och lite lätt puder . Men det är inte endast sminket jag vill få bort . Los angeles är väldigt smutsigt . Har väldigt smutsig luft och om du tar en våt servett efter en dag I los angeles  och dra på din panna kommer du bli förvånad hur mycket skit som har samlats på din hy .
Har hört från många jag känner att deras hy har blivit mycket sämre sen dom flyttade hit från Sverige . Har ju mycket renare luft I sverige .
 
Så att ha fin hy för mig är väldigt viktig. Bra hy är också ett tecken på bra hälsa och bra nutrition . Så tänk er då att få dricka en smoothie som kommer ge din hy glow och se hälsosam ut .
 
Så här kommer det och lite förklaring vad de olika ingredienserna för för din hy .
 
 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0