Saknar min hjälpande hand i trappan uppåt .

Nathalie Fust i Allmänt
Skypade nyss med min kära danspartner från Sverige samtidigt som jag gottade I god Herbalife frukost :
 
Frukost
Herbalife shake  ( blandade I lite super greens också för lite extra nyttigheter och boost )
Herbal tea
supplements - 1 cell-u-loss , 1 Total control , 1 Multivitamin , 1 cell activater
 
Jag och Julia är verkligen ett team . Känns jobbigt att vara ifrån henne . Försöker inte visa hur jobbigt jag tycker det är för tillfället , framför henne I kameran . Försöker le och skämta bort mitt vilsna jag som gömmer sig. Men denna tjej synar mig rakt Igenom . När hon sager kom hem så skär det I kroppen. Jag saknar henne och hennes stöd . Los angeles är en ganska ensam stad med mycket bidrag under den ljusa ytan som ser . Man blir förtrollad av denna stad . Man tror att allt är möjligt här och alla som kommer hit når sina drömmar . Men konkurrenten är hårdare , falskare och leker med ens tankar . Det är en stad som kan sätta en I skiten om man inte har huvudet med sig . Även den starkaste människan kan förlora det här . Vilka ska man ta in till sitt liv och vilka ska man hålla sig borta ifrån . Det kommer alltid att vara som en mänsklig trappa att bo här . Vem klättrar på vem för att nå dit . Kommer denna människa klättra på mig eller kommer den hjälpa oss båda att nå målet tillsammans .
Just nu har jag nog den tuffaste perioden I mitt liv. Förvirrade tankar , mycket vilja , mycket passion för något som jag skulle kunna offra allt för . I Sverige hade jag Julia. Vi byggde våran egen trappa upp till våra mål tillsammans . Tänk om jag kunde ha det här . Skulle underlätta en hel del .
 
Min morgon började med att denna låt Shakira – Can't Remember To Forget You väckte mig . Redo att sätta på sig hotpantsen och sport bh . Istället för powerwalk eller hike I Runyon så höll jag mig kvar I rummet . Tog fram mitt viktväst , hantlar , gummiband och hopprep .
 
 
 
Man behöver inte ett fancy gym för att träna . Så ingen ursäkt att inte kunna röra på sig för att det inte finns ett gymkort I plånboken .
Jag var extra kreativ denna morgon och kom på en hel del nya övningar och en workout session som jag kommer dela med mig av till er senare ikväll . 35 minuters workout för hela kroppen som fick mig att svettas ordentligt . Mycket övningar med egen kroppsvikt + viktväst . Mer av den nya workouten kommer du få se ikväll .
 
Nu Ska jag packa min väska med matlådor som innehåller herbalife produkter och massa andra nyttigheter som boostar min kropp dagligen . Ger du den nutrition din kropp behöver för att vara fylld med energi hela dagen ? om inte ? låt mig hjälpa er och kontakta mig på [email protected]
 
Dags att vandra mot dansskolan och jobba på att komma 1 steg närmare mina drömmar . Om du gör något varje dag som hjälper dig mot dina drömmar så kommer du snabbare fram . Det är ganska självklart . Så upp och hoppa . Idag är en dag du kan fylla med steg framåt till ditt mål .
 
 
julia

vi kommer bli ett team så fort jag är klar med diambra och har lite pengar. Sen kommer vi äga!!! tiden som hindrar oss bara <33 glöm inte att må bra <3

2014-01-15 @ 19:33:06
URL: http://juliiahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0