sharing creativety on the floor with ..

Nathalie Fust i Allmänt
Idag hade jag en ny hajk kompis . Denna morgon fick jag med min kära roommate Martina upp I Bergen , bland alla springande hundar och människor som jobbar på sin hälsa .
 
Efter våran tur I Runyon Canyon så blev det frukost och vi fick sällskap av våran andra rooomate och hans kompis/kollega . Båda jobbar med musik och brukar komma hit till lägenheten och jobba med sin kreativitet . Så vi fick sällskap av dom denna morgon . Ska faktiskt koreografera till en av killarnas låtar . Så vi slog våra kreativa hjärnor ihop och spånade på ideer . Fick höra lite vad han såg framför sig . Samt att jag fick en bild på vad jag såg .
Delar kreativa tankar med Corey .
 
1 pm var det dags att dansa på Edge performing arts med Adam Parson . Har inte råd att dansa lika mycket som jag vill ( som jag alltid tjatar om ) Men idag fick jag I alla fall dansa och dessutom för den bästa läraren jag mött I Los angeles . Riktigt bra koreografi och vet inte vad jag hade för flyt idag . Tog koreografin direkt . Kändes så naturligt I min kropp . Kanske för att jag börjar lära känna adam parson som koreograf .Kollat mycket på dans klipp på hans dance company . Dröm att få med I ett sådant dance company .
 
Nu sitter jag och lyssnar på bra musik och försöka fundera lite på koreografin jag ska göra till coreys låt . Sen ska Martina och jag iväg . Umgås med några kompisar denna Torsdag kväll .
 
Föresten så kommer min kära syster , hennes sambo och hans brorsa I morgon , till mig . Hälsa på mig I staden som får mig att le varje morgon jag vaknar .
 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0