sticks his finger into your ear?" -daily Nathalie quotes

Nathalie Fust i Allmänt
Runyon Canyon en mulen morgon I Californien . Det är inte alltid soligt här ( visst är det de kanske 90 % av tiden ) som man tror . Idag var det I alla fall inte soligt . Men det ska inte stoppa en för att vara aktiv .
 

Och även fast det ligger ett grått täckte över Los Angeles så är det fortfarande så fint . Ge mig någon anledning att inte gilla detta ni ser på bilderna ! Skönt att börja dagen med en hike ( dock saknar jag mina interval pass på gymmet ) med massa snick snack , med sina hajk kompis . Som idag var Martina . Under dessa hajk samtal så säg en del konstiga saker som :
 
 
"You know when a guy, a total stranger, comes up to you and nods like 'what's up' and then sticks his finger into your ear?" -daily Nathalie quotes from Lala land #NatQuotes — i/på Runyon Canyon - Los Angeles / Hollywood
 
Vad som sker annars idag ?
Jo precis som jag skrev igår så kommer min Syster , hennes sambo och hand brorsa och hälsar på I La la land . Dock var deras flyg försenat så dom kommer fram senare än planerat . Plus att dom kommer vara jetlagade. Så får se vad vi gör ikväll . Kanske bara låta dom landa I la la land och käka middag. Ser I alla fall fram emot att karma om min bästa syster som har varit en stor motivation I mitt liv.

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0