What is the audition about ?

Nathalie Fust i Allmänt
Gårdagen var väl ingen dag att berätta om . Tror inte det var de för någon . Nyårs firandes tog på krafterna och lämnade ingen energi till morgondagen . Det blev en relativt stilla sittande dag. Den ända lilla rörelsen jag fick igår var en promenad till wholefoods för att köpa lite utrensnings te som skulle ta bort allt skit min kropp hade fått stått ut med på nyårs kvällen . Sedan stretchade jag lite under Marathon dag med avsnitt från Dance Moms .
 
Idag har jag mycket planerat för mig . Jag ska snart snöra på mig skorna och ta mig till LA Fitness . Lite cardio på morgonkvisten . Tror det blir lite intervaller på cykel idag. Det var länge sen jag körde det . Sedan blir det lite balett på egen hand . Jag har nämligen bara 9 dagar kvar till en audition jag ska göra för en skola här i Los Angeles. Ska nämligen göra en audition för min drömskola som jag gjorde ett inlägg om tidigare .
 
Det är svårt att komma in och det skrämde mig först . Men om man aldrig testar får man aldrig veta . Detta år ska jag dra mina gränser ännu längre ifrån min kropp . Ska knappt skymta dom . Testa saker som kanske är skrämmande men kommer göra mig starkare som person och dansare.
 
Resten av dagen - Jazz lektion med Adam Parson på Edge performingarts - Styrkepass : triceps och rygg på La Fitness .
 
Efter allt detta ska jag hem och styla om mig för att åka iväg på en grej med en vän som heter Mariah . Träffa lite träningsmänniskor och bli inspirerad . Kan berätta lite mer om det i morgon . Då jag troligtivi varit duktig och knäppt några bilder så att inlägget blir mer intressant , än endast bara massa ord och bokstäver . Har hört från några att dom tycker jag borde ta mer bilder. Har inte hört det 1 gång utan ett antal gånger . Så nu får jag sätta lite bensin i motorerna .
 
Nu skriker mina skor på mig att vi ska gå till gymmet .

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0