Workout : tabatha pump

Nathalie Fust i Allmänt
Morgonträning : tabatha intervaller och sedan blev det stretch medans jag smaskar I min frukost . Kommer försöka stretcha varenda ledig stund jag har . För just nu är jag väldigt tight I höftpartiet . Men jag brukar inte ha svårt att hitta tillbaka till vigheten .
 

 
Så här såg tabatha intervallerna ut idag :
3 min uppvärmning
2 min med rikligt med motstånd ( helst högsta motståndet för att pumpa igång benmusklerna )
Sedan minskar du motståndet och kör :
3 min tabatha intervaller ( 20 sek hysteriskt trampande och 10 sek "vila" )
efter detta så försöker du få ner pulsen igen  ca 1-2 min .
 
Sedan ökar du till högsta motståndet igen och kör där ca 3 min
minska motståndet och dags för intervallerna igen
denna gång kör du 2 minuter ( men du försöker speeda upp farten ännu mer .och försök ha lite mer motstånd än vad du hade förra gången . )
Sänk pulsen igen ca 1 -2 min
 
öka motståndet till högsta och kör I 4 minuter
minska motståndet och sista gången intervaller
Även denna gång kör du 2 min tabatha intervaller
 
Nedvarvning ca 5 minuter . Passa på att rulla axlar och belöna dig själv med positiva tankar . Belöna dig själv med en god frukost och stretch sen .
 
Dagens morgonjuice : grapefrukt , citron , ingefära , blåbär.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

NAMN KOM IHÅG MIG?
E-MAIL
BLOGG/HEMSIDA

RSS 2.0